Tuesday, June 21, 2011

bila di KUALA LUMPUR.

semasa cuti sem yang lepas.
saya telah berkunjung ke umah mak sedare kat kolumpo.
umah dea dekat2 ngan CHERAS.
saje je gi jalan2.
hoho.
mase kat umah dea 2.
dea ade wat majlis cukur jambol cucu dea n skali ngan majlis berendoi.
kalau x silap la.
1st time 2 aku tgok majlis berendoi ni.
dea ade skali ngan marhaban la.
n mcam2 lagi.
besh gak dengar makcik2 ni bermarhaban.
huhu.
ni la anak spupu n spupu ak yang diraikan 2~

ni la baby 2.
sebelah dea 2 mak spupu dea.
menumpang~
pas2 malamnyer plak pak sdare aku ajak gy tgok bola y final FA 2.
yang KELANTAN melawan terengganu.
aku un pegy la.
1st tiem gak pegy stadium bukit jalil.
perghhh!!
besa doe!! (berckap KL)
then aku un ape lagy.
sorak2 la kuat2.
ramai gler org kat sne.
tpi penyokong memg ramai KELANTAN larh kan walaupon terengganu menang..

rmai x penyokong kelantan~


kelantan lagi.
hehe
lagi2 kelantan~
mse dea dorg tgah belatih~
hehe.
biapon aku x minat mane pon bola2 ni.
main jaoh sekali.
haha.
aku pegy sane 3 ary je.
so 2 bnde ni jela y smpat aku rse.
1st tgok majlis berendoi 2.
then 2nd gy stadium bukit jalil.
harap2 dpat la lagy berkunjung ke KL 2.
oh ye.
1 lagy aku lupe.
ni gak 1st time ak naek ketapi(keretapi) lam hidop aku.
dari kolumpo ke kelantan.
hoho.
besh 2 besh tpi lme ah.
12 jam lebih.
harap2 pasni dapt la ke kolumpo agy.
n pegy temapt ya ka blom penah jejak lagy.
mse ni pak sdare ak ngan beli tiket ketapi.
x smpat snap ic lam ketapi coz enfon abes bateri.
=(



2 melalut:

syaHEREhays said...

da jd org KL doe~~~

eman zizan said...

kejap jela.
3 hari je pon...
haha

Post a Comment