Thursday, June 30, 2011

~ubahsuai "syurgaku"~

pada beberapa minggu yang lepas.
aku telah mengambil keputusan yang drastik <drastik la sgat> untk menukar tikar didalam bilikku.

ini krana tikar yang sedia ada telah terkoyak dan kelihatan agak uzur.
jadi ak n beberapa org rakanku yg lain telah pergi membeli tikar tersebut n keesokkannyer aku dgn bantuan jiran@kawan baikku yakni SYAHER SATAR telah memasang tikar tersebut.
dan ini lah hasilnyer.
sebelum ditukar
*kaki rakanku yg membantu*
rakanku tgah membantu 2~
aku sedang asyik teetonggeng memasang tikar e2~
selepas siap semuanya.
=)~


ucapan RIBUAN trimas kepada rakanku SYAHER SATAR kerana banyak membantu aku selama ini.
=)
for you~
=)










4 melalut:

syaHEREhays said...

yeay!!! haha episod eric ling da abes nye punn..

eman zizan said...

btol!!!
aku peduli hapenyeeee~
hoho

Nazirin . said...

woot woot. comel nye cadar ! ;D

eman zizan said...

haha.
curik yang kakak punyer 2.
jmpe kat umah.
amek jela.
;D

Post a Comment