Sunday, July 24, 2011

si comel idaman saya~

tbe tbe je kan.
aku terpikir nak bela something.
HAHA.
cam lawak jer.
mule2 aku tengok kwan2 aku nih.
semua bela ikan dalam bilik.
aku pon rse cam nak terjebak je ngn bnde nih.
HEHE
so aku pikir n pikir.
aku nak bela pet jugak larh.
tapi x nak ikan.
CLICHE~
aku nak bela.......
KURA-KURA.!
huhu.
cam lawak jer.
tapi 2 la yang aku tgah pikirkan skarang.
nk bela kure2 lah plak si aiman ni.
hadoi~
^^,
tgok nih!
nak bnde nih!



Saturday, July 23, 2011

done with the last part of harry potter~

yay!!!
da abes da marathon filem harry potter nih.

akhirnye.
fuh!
papepon yang last skali besh!
HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOW (part 2).
huhu


mse ni y besh 2!~

nk bce buku yer!
nak!nak!nak!

Monday, July 18, 2011

harry potter dan saya.


sebenanyer kan.
aku pon x taw.
knape tbe2 je ak rse cm minat sangat ngan bnde nih.
tbe2 je tergerak hati nak post.
ak x minat sgt pon sebenanyer harry potter nih.
haha.
tpi tiba2 datang semnagt rse cam nak tengok je semua citer harry potter nih.
aku penah tgok skali je citer nih.
yang first 2.
yang harry potter and the sorcerer stone uh.
lupe da cmne citernyer.
hak hak.
lepas 2 aku da x tengok2 d sampay la skang terbukak aty nk tengok balik.
so aku mengambil inisiatif mudah.
dengan meminjam buku alimi untok dibaca dahulu.
hehe.
sekarang dalam proses untok mengumpol movie dea plak dri dzul.
hahak.
ketinggalan betol kn aku nih.
>__<
xpela.
yang penting aku nak tgok smeua citer nih sampai abes.
sampai la yang deathly hallow part 2 2.<kalau ade org donlod la nanty>
HEHE.
aku sekarang tgah bce buku harry potter and the chamber of secret 2.
bce buku ngan tgok muvi laen feeling nyer.
hehe.
bca buku feeling dea lebih.
lepas abes bce buku bru aku nengok citernyer.
ni aku sertakn dengan buku2 harry potter yang telah diterbitkan beserta dengan poster2nye yang dijelmakan dalam bentok movie.

yang first~

                                                                           

mke msih budak2 ..
kedua~
mke still budak n comel.
ke 3
besa da cket~

ke 4
da remaja da~
ke 5
bertambah remaja
ke 6
da remaja akhir da~
yang last da~
da dewasa da~~
itulah saje dary saye buat mse nih.
sekian..
*trimas kerana membaca*

Tuesday, July 12, 2011

henset.henset.henset.

kalau korang nak taw.
selama aku idop.

aku xpenah beli enset aku gne duit aku sendirik.
selama ni aku gne enset pak sedara aku yang bgy atau.....
mewarisi henset kakak2 aku.
hmmm...
yela..
aku mengaku.
aku bukan family senang.
tapi kadang2 aku nak jgak rse beli bnde ngan duit aku sendirik kan.
nak rse gak nikmatnye.
n pada suatu hari.
aku tengok kwan aku beli satu henset ni.
lawa gak.
murah plak 2.
450 jer...
dala banyak kegunaan.
kamera 5megapixel,mp3...
wifi un ade gak.
berbaloi kan kalau beli....
henset ni nokia x3 ang model baru.
comel sangat.
nipis jer...
aku nak beli..
ma...

eman nakk sangat beli enset ni boley x??
boley la ma.

eman x penah beli  enset gne duit eman sendirik.

boleyh ek ma??
=)
comel x ma???
eman nak!
yang kaler putih!



Monday, July 11, 2011

saya nak diet~~~^__^

pada suatu hari.
seorang kawan saye telah menegur saya.
beliau berkata saya telah menjadi semakin tembam.
arghhhh!!!!!
tidak!!!
giler terkejut aku.
bru 3 minggu ade kat umah.
da ade orang tegor aku da mkin chubby.
giniker aku mse kne tegur 2???

haish!!!
ape nak jady la aku ni..
cuti kejap pon da mkn chubby.
kalu cti berbulan bulan x tahu la aku.
haiyaaa...
mulai saat itu aku telah nekad untok mendietkan diri aku.
mse untok diet!!!

aku da cuba2 untok mkan ckeyt je skang.
hehee.
kearah bdan yang tidak chubby n kurus..
aku juga da berjinak2 ngan amalan berjogging.
saye nak jogging macam ni~

aku da nekad da sekarang.
yela.
semenjak aku disindir sebagai seorang yang obesiti~ .
aku nekad da nak kurus.
aku nak mkan cket je.
x nak da mkan banayak.
harap2 diet saya menjadi.
doakan aku ye semua.
trimas kerana membaca.
^___^

Friday, July 8, 2011

berfesbuk~

lame x saye x on9 fesbuk ni.
hehe.
sebenanye sehari je.
tapi sehari rse cm bertahon tahon.
x taw knape.
susah la klau x de fesbuk ni,
kalau kat umah 2 x pe plak,
kat IPG nih x bleyh plak,
huhu.
senget da aku.
2 je aku nak ckap.
kami on9 di wakaf pendidikan seni ni.
kat belakng blok pentadbiran.
haha.
hebat x kami~
haha.
ni pic yang bru disnap....
syaher n my lappy~

alimi n dikejauhan nmpak gebu n din.


Monday, July 4, 2011

aku harap dea sedar~

x salah nak bergurau.
ak boleh trime lagi gurauan.
tapi biarlah berpada pada.
ada benda yang orang boleh trime.
ada benda x boleh.
mungkin aku salah anggap tentang kau pasal ni.
tapi aku da x tahan da.
aku bukan saje2 nak benci kau.
tapi sebab benda kecik ni aku jadi makin lama makin annoying dengan kau.
maybe jugak aku x nampak ape kebaikan kau.
x taulah.
2 semua kuasa TUHAN.
kau ni baik sebenarnye.
cume maybe kadang2 kau terlepas pandang semua ni.
yang penting.
ingatlah.
tak semua orang sukakan kita.
1 lagi aku terlupa.
lain kali kalau nak bercakap 2 pikir dulu.
x payah la nak ikot sedap mulot kau jer.
aku harap kau sedar dan cepat2 berubah.
terima kasih kerana membaca.
=)
sekadar renungan bersama