Monday, July 4, 2011

aku harap dea sedar~

x salah nak bergurau.
ak boleh trime lagi gurauan.
tapi biarlah berpada pada.
ada benda yang orang boleh trime.
ada benda x boleh.
mungkin aku salah anggap tentang kau pasal ni.
tapi aku da x tahan da.
aku bukan saje2 nak benci kau.
tapi sebab benda kecik ni aku jadi makin lama makin annoying dengan kau.
maybe jugak aku x nampak ape kebaikan kau.
x taulah.
2 semua kuasa TUHAN.
kau ni baik sebenarnye.
cume maybe kadang2 kau terlepas pandang semua ni.
yang penting.
ingatlah.
tak semua orang sukakan kita.
1 lagi aku terlupa.
lain kali kalau nak bercakap 2 pikir dulu.
x payah la nak ikot sedap mulot kau jer.
aku harap kau sedar dan cepat2 berubah.
terima kasih kerana membaca.
=)
sekadar renungan bersama

6 melalut:

Nazirin . said...

eman kena pastikan dia bace benda ni.

eman zizan said...

hmmm~
x taw lah khai~
dea bce ke x.
mnx2 dea bce.
eman berserah pda ALLAH jela.
=)

Junior Sir Haikal Ngah said...

sape aiman??aku ke??kalau aku, aku mntk maaf ah..

eman zizan said...

bukanlah.
bukan ko.
Adelarh~

syaHEREhays said...

eh,bkpe bru klua kt noti aku? isk,,, spe ek? bkn aku kn??? ngee~~~

eman zizan said...

kau lah!!
haha.
x dela.
bkan ko.
bkan geng2 kte la.
someone else~

Post a Comment