Tuesday, July 12, 2011

henset.henset.henset.

kalau korang nak taw.
selama aku idop.

aku xpenah beli enset aku gne duit aku sendirik.
selama ni aku gne enset pak sedara aku yang bgy atau.....
mewarisi henset kakak2 aku.
hmmm...
yela..
aku mengaku.
aku bukan family senang.
tapi kadang2 aku nak jgak rse beli bnde ngan duit aku sendirik kan.
nak rse gak nikmatnye.
n pada suatu hari.
aku tengok kwan aku beli satu henset ni.
lawa gak.
murah plak 2.
450 jer...
dala banyak kegunaan.
kamera 5megapixel,mp3...
wifi un ade gak.
berbaloi kan kalau beli....
henset ni nokia x3 ang model baru.
comel sangat.
nipis jer...
aku nak beli..
ma...

eman nakk sangat beli enset ni boley x??
boley la ma.

eman x penah beli  enset gne duit eman sendirik.

boleyh ek ma??
=)
comel x ma???
eman nak!
yang kaler putih!



5 melalut:

lala_natasha said...

lala bru beli....hihi. warna ungu

eman zizan said...

yer??
lawa kan enset nih?/
hehe.
eman nak y kaler putih 2!!

syaHEREhays said...

bley touchscreen...400 je eman,,,ecah terbeli tmpat mahal~~~ jom beli sama2!! *henset stalkers ker,,,huhu~~

eman zizan said...

mak x bagy.
=(

eman zizan said...

mak dah bagy!!
tapi nak beli yg galaxy y.
:D

Post a Comment