Monday, July 11, 2011

saya nak diet~~~^__^

pada suatu hari.
seorang kawan saye telah menegur saya.
beliau berkata saya telah menjadi semakin tembam.
arghhhh!!!!!
tidak!!!
giler terkejut aku.
bru 3 minggu ade kat umah.
da ade orang tegor aku da mkin chubby.
giniker aku mse kne tegur 2???

haish!!!
ape nak jady la aku ni..
cuti kejap pon da mkn chubby.
kalu cti berbulan bulan x tahu la aku.
haiyaaa...
mulai saat itu aku telah nekad untok mendietkan diri aku.
mse untok diet!!!

aku da cuba2 untok mkan ckeyt je skang.
hehee.
kearah bdan yang tidak chubby n kurus..
aku juga da berjinak2 ngan amalan berjogging.
saye nak jogging macam ni~

aku da nekad da sekarang.
yela.
semenjak aku disindir sebagai seorang yang obesiti~ .
aku nekad da nak kurus.
aku nak mkan cket je.
x nak da mkan banayak.
harap2 diet saya menjadi.
doakan aku ye semua.
trimas kerana membaca.
^___^

2 melalut:

syaHEREhays said...

yeah,,,diet diet diet!!!~~~ puasa hari2 la eman..

eman zizan said...

boleyh jgak 2 kan.
tpi takot niat lari plak.
nty pose sebab nk kurus.
bkan nak pahala.
kan3??

Post a Comment