Sunday, July 24, 2011

si comel idaman saya~

tbe tbe je kan.
aku terpikir nak bela something.
HAHA.
cam lawak jer.
mule2 aku tengok kwan2 aku nih.
semua bela ikan dalam bilik.
aku pon rse cam nak terjebak je ngn bnde nih.
HEHE
so aku pikir n pikir.
aku nak bela pet jugak larh.
tapi x nak ikan.
CLICHE~
aku nak bela.......
KURA-KURA.!
huhu.
cam lawak jer.
tapi 2 la yang aku tgah pikirkan skarang.
nk bela kure2 lah plak si aiman ni.
hadoi~
^^,
tgok nih!
nak bnde nih!



11 melalut:

.ajriya amran. said...

ni mesti lepas tgok i ada hamster kan.
hahaha.
happy pet'ing :D

eman zizan said...

haish!
mne ade~
aku tgok kawan2 aku la.
HAHA.
;D

.ajriya amran. said...

ye lettew :)
masa aku beli hamster aku kan, ada nmpak kura-kura lebih kurang cengitu.
mahal la jugak. about rm7o smthng.

tp kalu nk murah, tangkap seniri kat sungai. free of charge. hahaha.

narjihahmuslim said...

kura-kura la sangat.
baek bela labi. lagi comeyyyyy!

eman zizan said...

jia~haish.
kak aku kte 15 hinggit je.
ke mu tgok y besa??
ak nk kecik je.
JIAH~huh!!
x mo ak labi!

syaHEREhays said...

huhu suke la tu da dpt kure2....hihik~ say hello to bobo n bibi..ahakz!

eman zizan said...

hehe.
agak suke la.
:D
ok.
bobo n bibi ckap hello 2!
:D

Ahmad Al-Muzakkir said...

omey ngat kure ye!
:D

eman zizan said...

tgok ah kure spe!

Black Winter said...

wah. red-eared slider? kirim salam kat bobo n bibi tau :P

eman zizan said...

yup.
red eared slider.
ok.
bobo n bibi say waalaikumussalam~
=)

Post a Comment