Saturday, August 20, 2011

malam yang dinanti....


hari ni da masok sepuluh ramadan terakhir da.
masa yang ditunggu tunggu telah tiba.

maknanya kita semakin hampir ngan malam lailatul qadar.

aku harap sangat aku dapat jumpa ngan malam istimewa ni.
malam yang lebih baik daripada seribu bulan.

:)
malam lailatul qadar sangat ditunggu tunggu oleh semua umat islam dan antara event penting dalam islam.
even dalam al Quran pon ada surah pasal Lailatul Qadar.
itulah saja post saya kali ni.
maaf kerana saya agak kurang arif dalam perkara ini.
hanya ini yang saya tahu.
yang pasti semua orang ternanti nantikan malam tersebut.
:D
assalamualaikum~

6 melalut:

cheq asma said...

insya Allah. same2 kite usaha eh ;]

eman zizan said...

ok2
:)

aQmal abiD said...

hehehe..terbaek..!!!

eman zizan said...

hehe.
yela 2.
tapi yang pasti x terbaek macam post mu!
;D

syaHEREhays said...

insyaAllah jumpa lailatulqadr...byk2 kan lah amal ibadah sahabat2...

eman zizan said...

aminnn!!~

Post a Comment