Monday, August 1, 2011

RAMADAN KAREEM dan PUASA.

ari ni da stat puasa da.
hari first puasa.
hehe.
agak TERUJA.
yela.
ari pertama kan.
setelah setahun berlalu.
RAMADAN datang lagi.
memang la teruja.
hmm.
tahun ni merupakan tahun kedua aku menyabut satu ramadan di IPG KDRI.
harap2 tahun ni menjadi lebih baik dari tahun sebelomnya.
aminnn~
azam ramadan tahun ni???
macam biasa la.
nak pergi tarawih penuh.

kalau boleh tak nak miss pon satu malam.
mintak2 la hajat aku ni dimakbulkan.
kalau tahun lepas.
x pasti pulak.
lupa da aku.
aku pegy penuh ke tak
hehe.
rasa2 penuh kot.
:)
yang pasti tahun ni aku memang nekad nak tarawih penuh.
satu lagi benda baru bagi ramadan tahun ni.
tutor saya yakni MISS AMRIEN HAMILA telah menganjurkan tadarus alquran PERINGKAT KELAS.
sangat2 excited!

yela.
first time kot buat macam ni.
so bertambah la lagi satu azam aku ramadan tahun ni.
nak qatam 1 al quran sesudah ramadan ni.

aminn.
mintak2 la ALLAH  makbulkan kan.
akhir sekali.
aku berharap agar aku dapat bernafas dimuka bumi ALLAH ni sampai la ke RAMADAN terakhir tahun ini.

satu lagi.
aku tak nak da beli lauk berbuka banyak2.

takot membazir.
orang kat negara sana susah nak makan.
ak plak senang je nak makan macam2.
kesian dorang.
:'(


tak terlambat lagi rasanya aku ingin mengucapkan.
AHLAN WASSAHLAN YA RAMADAN KAREEM.
:)

2 melalut:

narjihahmuslim said...

selamat pose eman!
tanamkan azam, tekad nk g terawih penuh tu!
rase bermurah hati, blanje la aku
di bulan yang mulia ni
hehe ;p

eman zizan said...

OH.
klau bab2 belanje 2.
ak rse ko ptot blanje ak dlu.
ko kan ske makan.
y sal terawih 2.
thanx!
ak memg nekad nih!

Post a Comment