Wednesday, September 21, 2011

suatu petang yang menggembirakan.

hai semua.
dah lama saya tak menghapdate blog ini.
dah penoh dengan sesawang dah agak2.
=___="
sorry ye incik blog.
bukan hape.
sibok dengan esaimen yang macam gunung kinabalu*layak ke guna gunung nih*
hmmm.
sebenanye post ni nak citer pasal petang yang saya lalui dengan penoh gembira dan happy*maksod same je kan.xpelah.blog saye.ikot suke saya la.*
tadi petang kami menjalani gerko yakni koku macam kat sekolah lah.
btw saya belajar kat IPG*kalau xtahu IPG 2 Institut Pendidikan Guru*
dan ade subjek GERKO disini.
kelas kami bermain permainan sepak takraw!
hebat tak??? 
;D
hehe.
sebenanye tak reti pon.
terpaksa!
huh!
papepon kami telah bermain dengan girangnya.
macam nih ker kami maen.lbeh kuranglah.hehe.
then satu ketika 2 bola yang saya sepak 2 terkena muka saya sendiri.
hadoiiii.
seb baek x de orang nampak.
ofkos geng yg saya main tu nampak kan.
so tak kisahlah.
kami memang BFF

the real BFF!
;D

pas2 tengah main2 2 saya mengemukakan idea nak pergi timbang berat.
so saya n syaher yakni kawan saya pon pergilah menimbang berat di GYM.

dan apa yang terkejutnya.
.............
.........................
...................................
berat saya turun 5 KG!!!!
wah!!!!
is it amazing???!!!!!
HAHA.
for me it is pretty amazing.
HAHA
5KG kot.
x ke banyak 2*bagy saya la.*
pas2 dengan bangganya saya pon kembali ke gelanggang tadi.
ada pulak minah2 nih nak main bola tampar.
sebenyanye x macam nih pon.

kami pon layan jelah.
yang pasti ianya happening!
HAHA
is it AWESOME guys????!!!
HAHA*ayat ni tiru dari citer how i met ur mother*
 habes je main2 bola tampar 2 kami pon berkumpul n bercakap2 sebentar.
*sebenarnye lebih kepada gosip kot.kami suke gosip?oh.sometimes maybe[sebenanye memang suke pon]*
lepas 2 kami teros pulang n meneruskan kehidupan di IPG ini.
sekian.
;)
(sorry 4 the typo if there any.saya tgah tergesagesa nak pergy dinner masa nih)

0 melalut:

Post a Comment