Friday, October 14, 2011

berDINNER bersama~

berdinner bersama disini bermaksod berdinner bersama-sama dengan budak2 TESL batch saye di IPGKDRI niyer.
bukannyer berdinner berdua.
hoho.
sebenanyer saje je nak post kat cni pasal bnde neh.
yelah.
lama dah kan meninggalkan profession dinner2 beramai2 neh.
*cam pelik jer bunyi*
hmmm..
sebenanyer saya agak kompius ingin mengenakan tema apa pada malam tersebut.
kerana tema yang ditetapkan adalah bebas.
hoho.
^o^
maknanya ikot suka lah anda nak pakai apa pon n warna apa bagai sekalipun.
huhu.
jadi setelah pergi meronda2 semalam bersama teman2.
akhirnya saya telah memilih tema untuk diri saya iaitu tema MERAH & HITAM.
NGEEEE~
macam nih kah.
errr~
haha.
;)
tema nih tercipta secara tak sengaja sebenanya.
hehe.
da 2 sape suroh x de tema majlis malam tu nanti kan.
hehe.
*salahkan majlis plak*
-__-"
jadi saya akan berdinner pada malam esok yakni pada 15 Oktober sebelah malamnya.
hoho.
tak tahulah apa pandangan orang nanti.
bialah..
yang penting kita dah buat yang terbaek dah.
tak perlu hiraukan pandangan orang.
hehe.
sehingga bertemu di entry yang seterusnya~~~~



*trimas kerana membaca
^^,

0 melalut:

Post a Comment