Monday, October 3, 2011

diambang hari bahagia...

ehem2.
sebelom korang pk ape2.
baek stop.
hehe.
hari bahagia disini bukan bermaksud hari aku bernikah ke ape.
huhu.
hari bahagia disini bermaksod ......
HARI JADI AKU YANG KE 19~~
*bahagie la sangat*
hehe.
sebelom orang lain wish.
ak nak jadi orang pertama yang wish birthday ak kat diri aku sendiri.*cam psiko la plak*
huhu.
dah nak masok umor 19*kaler merah sebab warna feveret saya* tahun dah aku.
umor banyak,tanggungjawab besar, badan pon makin besa.*hajatnye nak diet*
^0^
papepon...

SELAMAT HARI JADI MOHAMAD AIMAN BIN AZIZAN~
SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.

SERTA SEMOGA SEGALA AMALAN-AMALAN DIDUNIA INI DITERIMA ALLAH HENDAKNYA.
AMINNN~

^___^


terima kaseh kerana membaca.
^^,

2 melalut:

Cik Saba said...

as-salam..happy birthday..may all ur wish come true..and have a bless Allah s.w.t..hav a blast!

eman zizan said...

wassalam.
thank you very much.
aminnnn~
thanx once again!~
:)

Post a Comment