Friday, July 6, 2012

saya nakkk!!!

assalamualaikum.
:)
hehe.bersua lagi kita dalam blog neh ye.
wah! 2 post dalam masa sehari!
pencapaian terbaik setakat neh.
tak pernah pon post dua hapdate dlam mase sehari sebenarnye.
tapi kalau dah namanya hujung minggu kan.
BORINK!
sebab tuh lah tangan neh rajin je nak hapdate2 blog neh.
kih.kih.
post kali ini adalah mengenai......
jeng...
jenggg...
jenggggggg..
Handphone!!
dulu masa sem 2 dah pernah post pasal benda neh.
pasal henset jugak.
n pasal nak beli henset jugak la.haha.
tapi yang dulu versi lain.
sekarang nak versi lain pulak.
kalau versi dulu saya mengidam nak henset nokia x3 baru tuh.
sekarang saya mengidam jugak.mengidam nak henset samsung pulak!
samsung galaxy y!
taraaaaaa!
comeyh kan yg kaler oren tuh???weeee~


comel kan henset neh???
saya nak henset neh!!
insyaALLAH,kalau dimurahkan rezeki henset neh bakal dimiliki tidak lama lagi.
hehe. ;)
kalau boleh nak skali ngan casing neh skali.
smart la!
:D
mahal tak agak2 benda neh? :/

dan yang agak terujanya.... henset neh bakal menjadi henset pertama yang dibeli menggunakan duit saya sendiri!
ohhhh...sangat teruja!
yela..selama neh guna henset semua pemberian orang.
ataupun lebeh dikenali dengan nama henset recycle.
bila kakak2 beli enset baru,saya la yg mengrecyclekan henset mereka.
hahaha.
hebat tak??
so stakat neh saya hanya menggunakan henset nokia sangkak je.
model ape pon tataw.
haha.
itu sahaja bebelan saya.
bai2!
:D


trimas for reading 
^^,

6 melalut:

Dean Updike said...

beli. beli. beli

hankypanky said...

minggu depan terus beli..haha

eman zizan said...

dean: haha. nak beli nanti projek kita... ;p
abby: hehe.rancangannye la. ;)

::alia yaya:: said...

jom beli sesama.....
tapi aku xminat touch~~~

eman zizan said...

jom2.huhu.aku minat!tetiba.dlu tak.skrg je baru.hehe. :)

syaher rehays said...

yeayyy...beli!

Post a Comment